19 februari 2012

God kväll!
Dålig uppdatering.. I know men jag har haft ganska dåligt internet i stugan men nu e jag tillbaks!

Jag har spenderat hela veckan uppe i stugan (i enkroken/Storlien/ nära Åre ;)) med familjen och bästa vän! Vi har både åkt slalom, längd, skoter, pulka, vart på holidayclub badhus och strosat runt i Åre! Så jag är hel nöjd med min vecka, dock slutade sista dagen på akuten där jag fick reda på att jag har körtelfeber.. Inte lika kul.. Men har förmodligen haft det i ngn vecka nu så hoppas det är på g att försvinna nu :)

Så imorn ska jag in till skolan snabbt och hämta lite skolböcker sen blir det hem och vila ett par dagar.. :)

Puuusss
Mikaela

Saknar mina fina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0