11 december 2011

Dansuppvisningen gick helt okej! Hade iallafall riktigt roligt med tjejerna, ni är grymma! :)
Längtar redan tills det drar igång igen! :D
Efter dansen blev de julmys med familjen/rna, både mamma och pappa var med!
Jag är så jäkla glad över att mina föräldrar kommer så bra överens och är vänner även om de har separerat!



Måste tyvärr medela en liten tråkigt sak.. jag funderar på att ta en bloggpaus härifrån.. Det är lite mycket trassel i mitt liv just nu som jag måste reda ut! Och jag känner att jag inte kommer kunna göra någon stor nytta här nu!
Men somsagt, det är bara något jag funderar på! antingen blir detta sista inlägget för ett tag eller så kommer det något senare eller imorgon! We will see!


Trött och sliten tjej


Just let me be happy


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har jag lagt till dig, säg till när du lagt till min blogg :) Kram

2011-12-11 @ 20:16:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0